Καλώς ήρθατε στο διαδικτυακό τόπο του σχολείου μας, που σκοπό έχει να σας ενημερώνει για τη λειτουργία και τις δραστηριότητες του σχολείου.

Άλμπουμ Φωτογραφιών

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Έχουμε 28 επισκέπτες συνδεδεμένους

«Η παιδεία είναι δεύτερος ήλιος για τους ανθρώπους.»
Πλάτων

«Όπως η γη, όσο γόνιμη κι αν είναι, δεν μπορεί να κάμει τίποτα χωρίς καλλιέργεια, έτσι και ο νους, χωρίς εκπαίδευση δεν μπορεί να δώσει καλό καρπό.»
Πλούταρχος

ΓΕΝΙΚΑ

Στο ∆ιαδίκτυο δεν µπορείς να είσαι απόλυτα προστατευµένος. Χρειάζεται να γνωρίζεις τους κινδύνους και να είσαι προσεκτικός, όπως άλλωστε και στην πραγµατική ζωή. Στο ∆ιαδίκτυο δεν είσαι ανώνυµος. Κάθε ενέργειά σου αφήνει ηλεκτρονικά ίχνη. Ό,τι δηµοσιεύεις στο ∆ιαδίκτυο δεν διαγράφεται ποτέ!

• Άλλαξε τον προεπιλεγµένο κωδικό χειρισµού του router και δηµιούργησε ένα νέο, δυνατό κωδικό.

• Επίλεξε ασφαλείς κωδικούς που αποτελούνται από συνδυασµό γραµµάτων, συµβόλων και αριθµών.

• Επαλήθευε πάντα την πηγή των πληροφοριών που εµφανίζονται στο ∆ιαδίκτυο, διότι δεν είναι πάντα αληθινές.

• Βρες τον ΙΜΕΙ (διεθνή αναγνωριστικό αριθµό κινητής συσκευής) της συσκευής του κινητού σου τηλεφώνου, πατώντας τα πλήκτρα * # 06 #, και ζήτα την απενεργοποίηση (µπλοκάρισµα) της σε περίπτωση κλοπής.

 

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ ∆ΙΑ∆ΙΚΤΥΟΥ & SEXTING

Η ∆ιεύθυνση ∆ίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήµατος δέχεται πληθώρα καταγγελιών από πολίτες που απέστειλαν γυµνές ή ηµίγυµνες φωτογραφίες σε γνωστούς ή αγνώστους και έπεσαν θύµατα εκβιασµού. Εάν είσαι ανήλικος/-η πρέπει να γνωρίζεις ότι αν βρεθεί στην κατοχή σου γυµνή ή ηµίγυµνη φωτογραφία ανήλικου/-ης είναι ποινικό αδίκηµα «πορνογραφία ανηλίκων» και έχει νοµικές συνέπειες.

• Μην ανοίγεις την κάµερα του υπολογιστή σου για να συνοµιλήσεις µε αγνώστους που γνώρισες στο ∆ιαδίκτυο και µη τους στέλνεις φωτογραφίες ή προσωπικά δεδοµένα που τους βοηθούν να σε εντοπίσουν στην πραγµατική ζωή.

• Μην εµπιστεύεσαι άτοµα τα οποία δεν γνωρίζεις και µη δεχτείς να τα συναντήσεις.

• Πριν αναρτήσεις φωτογραφίες σου, σκέψου το καλά, δεν ξέρεις πού θα καταλήξουν.

• Μίλα σε άτοµα εµπιστοσύνης εάν κάποιος σε απειλεί ή σε εκβιάζει, χρησιµοποιώντας προσωπικές φωτογραφίες ή βίντεο.

 

CYBERBULLYING -ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΜΕΣΩ ∆ΙΑ∆ΙΚΤΥΟΥ

Η επικοινωνία µε τα παιδιά είναι το κλειδί. Κανένα λογισµικό γονικού ελέγχου δε θα προστατέψει τα παιδιά από κάποιον επικίνδυνο «διαδικτυακό φίλο».

• Θυµήσου ότι πρέπει να το πεις κι όχι να το υποστείς!

• Μίλα σε πρόσωπα που εµπιστεύεσαι.

• Απόκλεισε τον αποστολέα των µηνυµάτων και αποθήκευσε τις αποδείξεις.

• Μην απαντήσεις και µην δεχθείς να συναντήσεις τον δράστη.

• Ο ρόλος του παρατηρητή είναι κρίσιµος. Εάν δεις κάτι τέτοιο να συµβαίνει δεν θα πρέπει να φοβηθείς να µιλήσεις γι’ αυτό.

• Εάν είσαι γονιός ή δάσκαλος, ενθάρρυνε το παιδί να µιλήσει και προσπάθησε να ακούσεις ολόκληρη την ιστορία χωρίς διακοπές.

 

 

SOCIAL MEDIA – ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ∆ΙΚΤΥΩΣΗΣ

• Πριν αναρτήσεις, σκέψου τα δικαιώµατά σου αλλά και τα δικαιώµατα των άλλων.

• Μην κάνεις δεκτά αιτήµατα φιλίας αγνώστων και θυµήσου ότι ο «φίλος φίλου» δεν είναι δικός σου φίλος.

• Πριν αναρτήσεις κάποιο story, σκέψου το καλά, διότι εκείνη τη στιγµή δηλώνεις το πού και µε ποιους είσαι.

• Τα social media συχνά προβάλλουν έναν τέλειο τρόπο ζωής, ένα τέλειο πρότυπο ανθρώπου που είναι «µέσα σε όλα». ∆εν πρέπει να αλλάζεις συµπεριφορά προκειµένου να προσαρµοστείς στα «πρότυπα» των social media και να νιώθεις αδύναµος, αν δεν προσαρµοστείς στα πρότυπα των άλλων χρηστών.

• Στα social media διαδίδονται συχνά παραπλανητικές ή πλήρως ψευδείς ειδήσεις (fake news). Επίλεξε να ενηµερώνεσαι από αξιόπιστες πηγές και να διασταυρώνεις τις πληροφορίες που εµφανίζονται στο ∆ιαδίκτυο.

• Σε περίπτωση υποκλοπής του λογαριασµού σου, ενηµέρωσε τις επαφές σου και ανάφερε την κλοπή του στο µέσο κοινωνικής δικτύωσης που χρησιµοποιείς µέσω της προτεινόµενης από αυτό διαδικασίας (report).

• Θυµήσου: Μπορεί να πάρει χρόνια να δηµιουργηθεί ένας λογαριασµός και λίγα δευτερόλεπτα για να χαθεί.

• Ασφάλισε τους λογαριασµούς σου (χρησιµοποίησε την επιλογή two-step authentication, δυνατούς κωδικούς πρόσβασης και διαφορετικούς ανά λογαριασµό).

 

∆ΙΑ∆ΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙ∆ΙΑ

• Παίξε µε όρια και κανόνες!

• Μη χρησιµοποιείς ψευδώνυµα (nicknames) που δείχνουν το φύλο και την ηλικία σου.

• Να είσαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός όταν σε ένα παιχνίδι επικοινωνεί µαζί σου ένας άγνωστος χρήστης και ακολούθησε τη διαδικασία αναφοράς (report) ή/και µπλοκαρίσµατος (block), εάν σε ενοχλεί.

• Φρόντισε να έχεις έναν ασφαλή λογαριασµό, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στον κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιµοποιείς.

• Πρόσεχε πόση ώρα περνάς παίζοντας το αγαπηµένο σου παιχνίδι για να µη χάσεις τον έλεγχο και εθιστείς.

 

∆ΙΑ∆ΙΚΤΥΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

• Κάνε αγορές µόνο από αξιόπιστες ιστοσελίδες (sites).

• Πρόσεχε που καταχωρείς τον αριθµό της πιστωτικής σου κάρτας.

• Επίλεξε την αντικαταβολή ως τρόπο πληρωµής ή µια προπληρωµένη κάρτα (Prepaid).

 

ΚΙΝΗΤΑ

• Κάνε εγκατάσταση εφαρµογών µόνο µέσω των επίσηµων καταστηµάτων.

• Απόφυγε τη σύνδεση σε δωρεάν wi-fi, γιατί µπορεί να σου κοστίσει ακριβά, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια της συσκευής σου και των αρχείων σου.

 

Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

 

Πως μπορεί να εγγραφεί ένας μαθητής σε ένα μάθημα του e-class:

 

Αν ο εκπαιδευτικός έχει ρυθμίσει το μάθημα σε «Ανοικτό» ή σε «προσβάσιμο σε (όλους τους) χρήστες του ΠΣΔ», ο μαθητής μπορεί μόνος του να εγγραφεί στο μάθημα αυτό (και σε κάθε άλλο), ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:


Αρχικά μπαίνουμε στο eclass.sch.gr

επιλέγουμε σύνδεση μέσω ΠΣΔ:

A

Εισδάγουμε όνομα χρήστη και κωδικό :

B



Ακολουθούμε τα παρακάτω 4 βήματα:

Βήμα 1ο : επιλέγω «Εγγραφή σε μάθημα»:

4b

 

 Βημα 2ο: Επιλέγω(τσεκάρω) το μάθημα του εκπαιδευτικού στο οποίο θέλω να εγγραφώ

Eggrafi Mathiti2

Βήμα 3ο: Βλέπω ότι έχει επιβεβαιωθεί (με το πράσινο σήμα) η εγγραφή :

Eggrafi Mathiti3

Βήμα 4ο: επιλέγω «Επιστροφή¬ 

Eggrafi Mathiti4

 


Βήμα 5ο: επιλέγω κ πάλι «Εγγραφή σε μάθημα» για να γραφώ και σε άλλο μάθημα 

 



Eggrafi Mathiti5



Επείγουσα Ανακοίνωση:

Παρακαλούνται οι μαθητές/τριες όλων των τμημάτων, που έχουν αποκτήσει ενεργό λογαριασμό απ΄το ΠΣΔ, με τη βοήθεια των γονέων τους, να δοκιμάσουν να μπούνε για μια φορά στην πλατφόρμα (e-me ή e-class) που έχει επιλέξει ο κάθε εκπαιδευτικός ώστε στη συνέχεια να γίνουν μέλη των ψηφιακών τμημάτων από τους εκπαιδευτικούς.  

Προσοχή:
- στο τμήμα σας πρέπει να μπείτε σε κάθε μάθημα χωριστά
- για τα μαθήματα: Μουσικής, Θεατρικής Αγωγής,  να χρησιμοποιήσετε το σύνδεσμο που αντιστοιχεί στο τμήμα σας.

 



Αρχική Ανακοίνωση (και διαρκής ενημέρωση)

Σύμφωνα με τις πρόσφατες οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής των μαθητών/τριών του σχολείου μας, στην ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

 

1. Εγγραφή μαθητών

Παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες  να μεριμνήσουν άμεσα για την εγγραφή των μαθητών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

Με την εγγραφή τους οι μαθητές/τριες αποκτούν μαθητικό λογαριασμό ΠΣΔ στη σελίδα https://register.sch.gr/students/  μέσω του οποίου έχουν την δυνατότητα να συνδεθούν στις διαθέσιμες πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης. 

Για την εγγραφή των μαθητών, οι γονείς θα χρειαστούν τον Αριθμό Μητρώου του μαθητή, τον οποίο μπορούν να βρουν από τον έλεγχο επίδοσης Α΄ τριμήνου.  (Παρατήρηση: Όπως διαπιστώνουμε στην πράξη, τις ώρες αιχμής, η υπηρεσία δεν λειτουργεί ομαλά)

 

2. Ψηφιακά τμήματα (Διαρκής ενημέρωση)

Εδώ θα δημοσιεύουμε την πλατφόρμα που αξιοποίησε ο κάθε εκπαιδευτικός για την δημιουργία του ψηφιακού τμήματος κοινοποιώντας τον σχετικό σύνδεσμο Link. Προϋποθέτει την εγγραφή των μαθητών στο ΠΣΔ και την ένταξή τους στο κάθε τμήμα, που θα γίνεται κοινοποιώντας (από τον γονέα) το όνομα χρήστη του μαθητή στο email του σχολείου, πχ θέμα :ονοματεπώνυμο, τμήμα, όνομα χρήστη


Α1:

Πέγιου Λεμονιά

https://eclass.sch.gr/modules/units/index.php?course=9190070132&;id=106492  


Β1:

Παπακαρμέζη Αικατερίνη

 Γλώσσα :  https://eclass.sch.gr/courses/9190070102/ 

 Μαθηματικά :  https://eclass.sch.gr/courses/9190070101/  

 

Β2:

Καραπολουτίδου Μαρία


 

Γ1:

Δάφτσιου Μαρία

 

 

Γ2:

Καραγιάννης Πέτρος



Δ1:

Φιλιππιφάκη Παρασκευή 

Ιστορία : https://eclass.sch.gr/courses/9190070140

Μαθηματικά: https://eclass.sch.gr/courses/9190070136/

Γλώσσα: https://eclass.sch.gr/courses/9190070135/

 

 

Δ2:

Μίχου Ιωάννα 

Ιστορία : https://eclass.sch.gr/courses/9190070203

Μαθηματικά: https://eclass.sch.gr/courses/9190070136/

Γλώσσα: https://eclass.sch.gr/courses/9190070201/


 

Ε1: 

Αλεκόπουλος Αθανάσιος

Μαθηματικά: https://eclass.sch.gr/courses/9190070103/

Γλώσσα:  https://eclass.sch.gr/courses/9190070104/



Ε2: 

Παπάζογλου Μάριος 

Γλώσσα: https://eclass.sch.gr/courses/9190070107/

Μαθηματικά: https://eclass.sch.gr/courses/9190070108

Ιστορία: https://eclass.sch.gr/courses/9190070119/



Στ2

Παϊζάνη Ιορδάνα

ΓΛΩΣΣΑ: https://eclass.sch.gr/courses/9190070147   

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: https://eclass.sch.gr/courses/9190070152   

ΦΥΣΙΚΗ: https://eclass.sch.gr/courses/9190070154

ΙΣΤΟΡΙΑ: https://eclass.sch.gr/courses/9190070155



Μουσικής:

Σισίκη Ελένη

Α τάξη: https://e-me.edu.gr/groups/elen123sisiki

Β τάξη https://e-me.edu.gr/groups/elensisiki456

Γ τάξη https://e-me.edu.gr/groups/elen789sisiki

Δ τάξη https://e-me.edu.gr/groups/elensisiki13579

Ε1 https://e-me.edu.gr/groups/elenasisiki

Ε2 https://e-me.edu.gr/groups/elenisisiki1

ΣΤ1 https://e-me.edu.gr/groups/elen234sisiki

ΣΤ2 https://e-me.edu.gr/groups/elensisiki5643

ΣΤ3 https://e-me.edu.gr/groups/elensisiki

Βιβλιοθήκη https://e-me.edu.gr/groups/elenasisiki2library

 

mousiki  



Πληροφορικής :

Μιλτιάδης Σταυρόπουλος 

Α'-Β' Δημοτικού: https://eclass.sch.gr/courses/9190070143/ 

Γ' Δημοτικού:     https://eclass.sch.gr/courses/9190070144/

Δ' Δημοτικού:       https://eclass.sch.gr/courses/9190070145/ 

Ε΄-Στ΄Δημοτικού: https://eclass.sch.gr/courses/9190070120/

Από 27/3/2020 τα μαθήματα είναι πλέον προσβάσιμα μόνον σε όσους απέκτησαν κωδικούς στο ΠΣΔ -η πλειοψηφία των μαθητών του σχολείου έχει αποκτήσει


Επιπλέον,

Για τους μαθητές της Α΄ και Β΄ Δημοτικού:

μπορούν να κατεβάσουν το Tuxpaint και το Tuxpaint Stamps(οι σφραγίδες) από εδώ:  http://www.tuxpaint.org/download/ και να ζωγραφίζουν και να γράφουν λεξούλες επάνω στις ζωγραφιές τους με Ελληνικούς και Αγγλικούς χαρακτήρες πχ να γράψουν το αλφάβητο, τα ονόματα των συμμαθητών τους, συγγενών τους (πχ γιαγιάδων παππούδων) κλπ.  


Για τους μαθητές από Δ' μέχρι  Στ' τάξη :

Οι μαθητές αφού υποβάλουν την εργασία τους, θα πρέπει να μπουν στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο στο webmail.sch.gr να εισάγουν το όνομα χρήστη και τον μυστικό κωδικό τους και να ελέγξουν για τυχόν παρατηρήσεις στην εργασία τους : όταν η εργασία τους έχει εκκρεμότητες, πριν βαθμολογηθεί, αποστέλλεται από τον εκπαιδευτικό email και τους υποδεικνύεται τι θα πρέπει να διορθώσουν. Παρακαλούμε η ανάγνωση και απάντηση σε email από τους μαθητές να γίνεται μόνον με παρουσία γονέα/κηδεμόνα. Τα ίδια σχόλια-διορθώσεις  προς τον μαθητή για κάθε εργασία του, αναρτώνται και στην ενότητα «Εργασίες» στο περιβάλλον του e-class. 

Καλό είναι, όταν οι μαθητές μπαίνουν στο διαδίκτυο, να είναι πάντα ένας γονέας/κηδεμόνας μαζί. Προτείνεται στους μαθητές να εργαστούνε  με

1) τη Ζωγραφική των Windows

2) να γράψετε κάποια κείμενα κλπ στο Microsoft Word  (πχ ένα βιογραφικό, μια ανακοίνωση, μια πρόσκληση) στο οποίο μπορείτε να εισάγεται και εικόνες που δημιουργήσατε με τη Ζωγραφική ή που πήρατε από το διαδίκτυο..

3) να κάνετε μια παρουσίαση με διαφάνειες στο Microsoft Powerpoint

4) να κάνετε κάποια άσκηση (πχ μαζί με γράφημα) στο Microsoft Excel

5) να ασχληθείτε με το λογισμικό Scratch είτε : 

  • να κατεβάσετε το Scratch (την έκδοση 2 που λειτουργεί και χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο) στον υπολογιστή σας, https://scratch.mit.edu/download/scratch2 (προηγουμένως πρέπει να εγκαταστήσετε το Adobe Air που διατίθεται επίσης δωρεάν στην ίδια σελίδα)
  • ή να αποκτήσετε λογαριασμό στο scratch https://scratch.mit.edu/ (μετά από έγκριση του κηδεμόνα σας) για να ανεβάζετε online τα έργα σας σε αυτό. Με το scratch, προγραμματίζετε τα αντικείμενά σας μέσω του υπολογιστή. Χρησιμοποιείται και στη ρομποτική (με αυτό προγραμματίζουμε τους κινητήρες (μοτέρ) και τους διάφορους ασθητήρες).


Για τις όλες τις τάξεις του Δημοτικού (από Α' τάξη μέχρι και Στ'), μπορείτε να μπαίνετε στην ιστοσελίδα http://www.sheppardsoftware.com/  και να επιλέγετε

  • το Math Games  http://www.sheppardsoftware.com/math.htm και να ασκούνται οι μαθητές σε ενότητες μαθηματικών (από τις βασικές πράξεις :πρόσθεση, αφαίρεση κλπ μέχρι κλάσματα, δεκαδικούς, πρακτική αριθμητική), όλα αυτά παίζοντας παιχνίδια.  Υπάρχει και
  • η κατηγορία Brain Games  http://www.sheppardsoftware.com/braingames/braingames.htm που ακονίζει το μυαλό.
  • Μάθετε να προγραμματίζεται παίζοντας το : https://studio.code.org/hoc/1  και αρκετά ακόμη αντίστοιχα εργαλεία υπάρχουν στην «Ώρα του Κώδικα» (hour of code) στο https://hourofcode.com/gr/learn

 

Ζωντανές Τηλεδιασκέψεις στο μάθημα της Πληροφορικής:  

Γίνονται με το παρακάτω πρόγραμμα: Κάθε Τετάρτη

12:00-12:45 (για μαθητές Ε και Στ Δημοτικού)

13:00-13:45 (για μαθητές Γ και Δ Δημοτικού)

14:00-14:45 (για μαθητές Α και Β Δημοτικού)

Για να συμμετέχετε στην τηλεδιάσκεψη του μαθήματος της Πληροφορικής, πατήστε στον σύνδεσμο που θα βρείτε στην ενότητα ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, του μαθήματος στην πλατφόρμα του eclass. (Για λόγους ασφάλειας δεν δίνεται ο σύνδεσμος δημόσια, είναι διαθέσιμος μόνον στους μαθητές που έχουν εγγραφεί στο μάθημα). 



Γαλλικά :

Κατσικά Αικατερίνη

https://eclass.sch.gr/courses/9190863146/  χωρίς κωδικό πρόσβασης προς το παρόν (ανοιχτή για τους μαθητές

Η ηλεκτρονική τάξη του eclass γαλλικών ονομάζεται   français_classe6

Στους ενδιαφερόμενους μαθητές  ΣΤ τάξης γαλλικής γλώσσας ότι υπάρχει διαθέσιμο το edublog της διδάσκουσας γαλλικών στη διεύθυνση:  https://francpolichni.edublogs.org

 


 

Αγγλικά:

1) Μπουρουτζή Ευφροσύνη

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΤΑΞΕΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ :
1) agendaweb.org ( για διαδραστικές ασκήσεις γραμματικής, κείμενα, ακουστική κατανόηση κλπ)
2) kids' pages-riddles and jokes (για αινίγματα, ανέκδοτα κλπ κλπ)

3) Για Γ΄και Δ΄ ΤΑΞΗ προτείνω ακουστικές ασκήσεις για επανάληψη λεξιλογίου στο: https://www.learningchocolate.com/

4) για συναδέλφους εκπαιδευτικούς και γονείς μαθητών προτείνω να διαβάσουν κάτι επίκαιρο και εξαιρετικό, βασισμένο στο έργο γαλλου διδάκτορα των νευροεπιστημών στο: https://psy-counsellors.gr/psyfiaki-apovlakosh-mia-mazikh-paidoktonia

5) Οι μαθητές όλων των τάξεων (ανάλογα με το επίπεδο των αγγλικών και τα ενδιαφέροντα τους) στο: learnenglishkids.britishcouncil.org προτείνω να επιλέξουν από την κατηγορία LISTEN AND WATCH  τα SONGS και τα SHORT STORIES ( όλα σε μορφή βίντεο με υπότιτλους)
6) Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ θα βρουν άφθονο υλικό για τη βρετανική κουλτούρα, εθιμοτυπία, καθημερινή ζωή, γεωγραφία και πολλά άλλα στο: projectbritain.com


 

2) Χατζηδάκη Αρετή

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

Α'  Δημοτικού  eclass.sch.gr/courses/9190070149/  
B'  Δημοτικού  eclass.sch.gr/courses/9190070158/  
Δ'  Δημοτικού  eclass.sch.gr/courses/9190070159/  
ΣΤ' Δημοτικού  eclass.sch.gr/courses/9190070160/



Γερμανικά :

Θεοδώρα Μπουράτση

ΣΤ΄Δημοτικού:  https://eclass.sch.gr/courses/9190071126/

 


Τμήμα Ένταξης:

Στυλιανή Γερασίμου

Δ δημοτικού-μαθητική ομάδα 1: https://eclass.sch.gr/courses/9190070115/ 

Δ δημοτικού-μαθητική ομάδα 2: https://eclass.sch.gr/courses/9190070117/

Ε δημοτικού: https://eclass.sch.gr/courses/9190070118/

Στ δημοτικού-μαθητική ομάδα 1: https://eclass.sch.gr/courses/9190070116/ 

 

 

Θεατρικής Αγωγής:

Παρτσουνίδου Ευαγγελία

Θεατρική Αγωγή Α' Τάξη:
Θεατρική Αγωγή Β' Τάξη:
Θεατρική Αγωγή Γ' Τάξη:
Θεατρική Αγωγή Δ' Τάξη:

 

Εικαστικά:

Πατμάνογλου Ελίνα


3. Άλλες χρήσιμες ιστοσελίδες

Έχουν παρατεθεί σε προηγούμενή μας ανάρτηση. Κάντε κλικ εδώ

 

4. Ευρωπαϊκός Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Για την εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας 2016/679 και του νόμου 4624/2019 διαβλάστε αν θέλετε  https://register.sch.gr/students/admins/studentsNew.php

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανταποκρινόμενο στις εξελίξεις και στην αναστολή λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών για την ανάσχεση της μετάδοσης του κορωνοϊού, ενεργοποιεί ψηφιακά εργαλεία που θα επιτρέψουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία και επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.

 

 

Ψηφιακό Σχολείο (dschool)

Η κεντρική σελίδα για το ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

https://dschool.edu.gr/

 

 


Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία (Ebooks)

Όλα τα σχολικά βιβλία σε ψηφιακή μορφή.

http://ebooks.edu.gr/new/

  1. Κάνετε κλικ στα Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία.
  2. Κάνετε κλικ στην τάξη σας, ή το αντικείμενο που θέλετε να αναζητήσετε.
  3. Κάνετε κλικ σε ένα βιβλίο και ανοίγει σε νέα σελίδα.
  4. Πάνω δεξιά υπάρχει η λίστα με τα περιεχόμενα, σε drop down μενού, το οποίο σας δείχνει τις διαθέσιμες ενότητες.



Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό (Φωτόδεντρο)

Κεντρική πύλη για αναζήτηση ποικίλου ψηφιακού υλικού σε εκπαιδευτικά αποθετήρια, μουσεία, εκπαιδευτικές πύλες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ή άλλων φορέων.

http://photodentro.edu.gr/aggregator/

  1. Κάνετε κλικ Φωτόδεντρο (aggregator).
  2. Το διαδραστικό υλικό του συσσωρευτή είναι οργανωμένο σε θεματικές περιοχές.
  3. Επιλέγετε την θεματική περιοχή που σας ενδιαφέρει και εμφανίζεται όλο το διαθέσιμο υλικό ή πληκτρολογείτε λέξεις κλειδιά από την μπάρα αναζήτησης.
  4. Επιλογή εκπαιδευτικής βαθμίδας: Αναζητάτε το διαδραστικό υλικό ανάλογα τα με φίλτρα που σας ενδιαφέρουν (από τις επιλογές που βρίσκονται στα αριστερά της σελίδας), ή αναζητώντας με λέξεις κλειδιά στη μπάρα αναζήτησης στο πάνω μέρος της σελίδας.
  5. Μόλις βρείτε το υλικό που σας ενδιαφέρει, πατάτε επάνω στον τίτλο και μεταβαίνετε σε νέα σελίδα.
  6. Πατάτε πάνω στο εικονίδιο και ξεκινάει η δραστηριότητα (βίντεο, προσομοίωση, οπτικοποίηση, πείραμα, άσκηση, εκπαιδευτικό παιχνίδι, κλπ.).



Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Ο επιστημονικός φορέας που υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

http://iep.edu.gr/



Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια (Πλατφόρμα ΑΙΣΩΠΟΣ)

Ολοκληρωμένο εργαλείο σχεδίασης ψηφιακών διδακτικών σεναρίων.

http://aesop.iep.edu.gr/

  1. Πατάτε στο εικονίδιο «ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ».
  2. Επιλογή μαθήματος και βαθμίδας: Αναζητείτε το σενάριο που σας ενδιαφέρει, χρησιμοποιώντας τα φίλτρα που φαίνονται στην αριστερή πλευρά της σελίδας, ή κάνοντας αναζήτηση με λέξεις κλειδιά στην μπάρα αναζήτησης που βρίσκεται στην κορυφή της σελίδας.
  3. Επιλέγετε το σενάριο που σας ενδιαφέρει (π.χ. το πρώτο «Ας φτιάξουμε μια ιστορία ωραία με τον Αίσωπο παρέα»).
  4. Οδηγείστε στην γενική περιγραφή του σεναρίου, απ’ όπου μπορείτε να μεταβείτε στις φάσεις/κεφάλαια του σεναρίου επιλέγοντάς από την κορυφή της σελίδας
  5. Κάνετε κλικ στην πρώτη φάση και ακολουθήστε τα στάδια του σεναρίου, ζητώντας στους μαθητές σας να ολοκληρώσουν τις προτεινόμενες δράσεις.



Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Είναι το εθνικό δίκτυο και ο πάροχος υπηρεσιών διαδικτύου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που διασυνδέει 16.071 μονάδες. Παράλληλα παρέχει υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης, επικοινωνίας και συνεργασίας.

https://www.sch.gr/

Για την ασύγχρονη διδασκαλία, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δημιουργήσουν ψηφιακές τάξεις, ώστε να προγραμματίζουν το μάθημά τους, να αποστέλλουν εκπαιδευτικό υλικό και ασκήσεις, να αναρτούν εργασίες κτλ. Οι μαθητές αντίστοιχα θα μπορούν έτσι να έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στις ψηφιακές τάξεις του ΠΣΔ (π.χ. e-class, e-me).

 

 

Προσβάσιμο

Πλατφόρμα για μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, όπως προβλήματα όρασης, ακοής, κινητικά, διαταραχή αυτιστικού φάσματος, κ.α. που μπορεί να αξιοποιηθεί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ή και στα εργαστήρια επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/ 




Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας

Περιβάλλοντα για την υποστήριξη της μελέτης και της γλωσσικής διδασκαλίας: σώματα κειμένων, ηλεκτρονικά λεξικά, γλωσσικά διδακτικά εγχειρίδια, γλωσσάρια ορολογίας.

http://www.greeklanguage.gr/digitalResources/



Study4exams

Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα για την προετοιμασία των Πανελληνίως εξεταζόμενων μαθημάτων (αναγκαία επικαιροποίηση με ευθύνη εκπαιδευτικού)

http://www.study4exams.gr/



Σύνδεσμοι σε μουσεία και άλλους φορείς (με βάση την Φ.1/ΔΝ/44336/Δ7)

Α) Μουσείο Ακρόπολης – Εκπαιδευτικό Υλικό – Κεντρική Σελίδα

https://www.theacropolismuseum.gr/el/content/ekpaideftiko-yliko

Επιλεγμένα στοιχεία από την κεντρική σελίδα


Διαδραστικά Παιχνίδια

https://www.theacropolismuseum.gr/peploforos/

http://www.acropolis-athena.gr/

http://www.parthenonfrieze.gr/#/home

http://acropolisvirtualtour.gr/theglafkaproject/#/el/home


Εκπαιδευτικό Αποθετήριο

http://repository.acropolis-education.gr/acr_edu/?locale=el


Β) Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

http://repository-mca.ekt.gr/mca/


Γ) Εθνική Πινακοθήκη, Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου

https://www.nationalgallery.gr/el/ekpaideusi/paihnidia.html


Δ) Εθνικό Ιστορικό Μουσείο

http://www.nhmuseum.gr/el/ekpaideysi/psifiaka-paihnidia/


Ε) Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών – Ίδρυμα Βούρου-Ευταξία

https://athenscitymuseum.gr/


ΣΤ) Φιλαναγνωσία

https://ereading.nlg.gr/el/?server=1


ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι

στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα 11 Μαρτίου 2020

 

  • Αποφυγή των συναθροίσεων και του συγχρωτισμού οπουδήποτε (π.χ. καφετέριες, κινηματογράφοι)
  • Αποφυγή ομαδικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων
  • Αποθάρρυνση συναντήσεων σε σπίτια φίλων, εστιατόρια ή εμπορικά κέντρα
  • Ενθάρρυνση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως (e-learning)
  • Αποφυγή επαφής με άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες
  • Συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι ή αλκοολούχο διάλυμα
  • Κάλυψη του βήχα ή του φτερνίσματος με χαρτομάντιλο και απόρριψη στα απορρίμματα. Αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, με το εσωτερικό του αγκώνα
  • Αποφυγή αγγίγματος ματιών, μύτης και στόματος
  • Αποφυγή στενής επαφής (χειραψίες, αγκαλιές και φιλιά)
  • Αποφυγή επαφής με άτομα που έχουν συμπτώματα λοίμωξης

Σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων, παραμονή στο σπίτι και επικοινωνία με ιατρό ή με τον ΕΟΔΥ.

Βιβλιογραφία

Centers for Disease Control and Prevention. Coronavirus Disease 2019 (COVID-19). Interim Guidance for Administrators of US Institutions of Higher Education https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/community/guidance-ihe-response.html

Digital school