Καλώς ήρθατε στο διαδικτυακό τόπο του σχολείου μας, που σκοπό έχει να σας ενημερώνει για τη λειτουργία και τις δραστηριότητες του σχολείου.

Άλμπουμ Φωτογραφιών

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Έχουμε 1 επισκέπτης συνδεδεμένους

«Η παιδεία είναι δεύτερος ήλιος για τους ανθρώπους.»
Πλάτων

«Όπως η γη, όσο γόνιμη κι αν είναι, δεν μπορεί να κάμει τίποτα χωρίς καλλιέργεια, έτσι και ο νους, χωρίς εκπαίδευση δεν μπορεί να δώσει καλό καρπό.»
Πλούταρχος

Κατά την τρέχουσα περίοδο η δραστηριότητα της γρίπης κυμαίνεται στα αναμενόμενα για την εποχή επίπεδα, θα πρέπει όμως για προληπτικούς λόγους να λαμβάνονται μέτρα προφύλαξης. 

ΓΡΙΠΗ-768x481-1-768x481

Η κλινική συμπτωματολογία της γρίπης περιλαμβάνει:

· Πυρετό (μεγαλύτερο ή ίσο με 38ο C) και ένα από τα παρακάτω συμπτώματα:

· Βήχα

· Πονόλαιμο

· Μυαλγίες

· Συνάχι

· Πονοκέφαλο

· Ρίγος

· Αίσθημα κόπωσης

· Διάρροια και εμέτους

 Τονίζεται ότι τα παιδιά, οι εκπαιδευτικοί και οι εργαζόμενοι των σχολείων που παρουσιάζουν γριπώδη συνδρομή, όπως περιγράφεται παραπάνω, πρέπει να παραμένουν στο σπίτι για όσες μέρες διαρκούν τα συμπτώματα και επιπλέον ακόμα ένα 24ωρο μετά την υποχώρησή τους, και χωρίς τη χρήση αντιπυρετικών.

 Οι γονείς και τα άτομα που ασχολούνται με τη φύλαξη παιδιών στο σπίτι να ελέγχουν καθημερινά τα παιδιά για την εμφάνιση συμπτωμάτων γρίπης, όπως αυτά περιγράφονται παραπάνω πριν τα στείλουν στο σχολείο.

Τα παιδιά που εμφανίζουν τα προαναφερόμενα συμπτώματα γρίπης αναμένουν σε χώρο όπου δε θα έρχονται σε επαφή με άλλα άτομα, μέχρι να τα παραλάβουν οι γονείς τους. 

Οι γονείς ή οι κηδεμόνες των ασθενών παιδιών θα πρέπει να ειδοποιούνται αμέσως, με σκοπό την απομάκρυνση αυτών από το σχολείο. 

 Οδηγίες ατομικής υγιεινής:

· Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης από τον ιό.

· Αποφυγή κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων.

· Σε βήχα ή φτέρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο. Το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο πρέπει να απορρίπτεται αμέσως μετά τη χρήση τόσο από τα παιδιά όσο και από το προσωπικό μέσα στους κάδους απορριμμάτων.

· Απαγορεύεται τα παιδιά να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα.

· Τακτικό πλύσιμο των χεριών των παιδιών και των εργαζομένων με υγρό σαπούνι και νερό. Ακολουθεί προσεκτικό στέγνωμα των χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης οι οποίες θα απορρίπτονται στους κάδους απορριμμάτων.

Μετά την σημαντική επιτυχία της ομάδος ρομποτικής του σχολείου μας στις 14/12/2019, στο 6ο Μαθητικό Φεςστιβάλ Ρομποτικής (για 1η φορά το σχολείο μας έλαβε τόσο υψηλή διάκριση: 2η θέση στην κατηγορία «Επιδείξεων» (ήταν το διαγωνιστικό μέρος στα Δημοτικά όπου οι μαθητές μέσα σε 4 ώρες θα έπρεπε να ολοκληρώσουν μόνοι τους την κατασκευή τους) και επιπλέον βραβείο «καλύτερης παρουσίασης»

το Σάββατο 18/1/2020 ξεκινήσαμε την προετοιμασία για τον διαγωνισμό του WROHELLAS. Υπενθυμίζεται ότι πέρσι η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας, έφτασε για 1η φορά στον τελικό, στην Αθήνα (αφού πέρασε με επιτυχία τις 2 φάσεις των προκριματικών, βρέθηκε στις 6 καλύτερες ομάδες που εκπροσώπησαν στον τελικό την Περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας).

Η κατηγορία Δημοτικού στην οποία συμμετέχουμε φέτος (Μάρτιος 2020) έχει τίτλο «Από τον Αρχιμήση στον Da Vinci» (εδώ).  Δείτε την πρώτη μας προσπάθεια να κατασκευάσουμε τα «κάτοπτρα» του Αρχιμήδη (με τα οποία 'εβαζε φωτιά στα εχθρκά πλοία), βήμα βήμα:

1a 20200118 104005

1b 20200118 104000

1c 20200118 104000

 2 20200118 104256

 3 20200118 104217

 4 20200118 104430

 5 20200118 104619ο

 6 20200118 105005

 7 20200118 105117

  

Ευχαριστούμε μία ακόμη φορά τον Διευθυντή του σχολείου κ.Δημήτριο Κουσίδη που βρίσκεται κάθε Σάββατο δίπλα μας ενισχύοντας έμπρακτα και ουσιαστικά την προσπάθεια μας, αλλά και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που ανταποκρίνεται πάντα πρόθυμα σε οποιαδήποτε ανάγκη προμήθειας πρόσθετου εξοπλισμού. Τέλος, ευχαριστούμε τον μαθητή του ΣΤ'1 Σπανόπουλο Πέτρο που παρά το ότι δεν συμμετείχε ποτέ στην ομάδα της ρομποτικής, προσέφερε δωρεάν στο σχολείο μας άφθονα εξαρτήματα Lego που είχε.

Τις προπονήσεις και την ευθύνη για την προετοιμασία της ομάδος ρομποτικής έχει ο εκπαιδευτικός Πληροφορικής του σχολείου μας κ.Μιλτιάδης Σταυρόπουλος, προσφέροντας δωρεάν τις υπηρεσίες του όλα αυτά τα χρόνια, τις περισσότερες φορές εκτός σχολικού ωραρίου.

bibliothiki1


Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας της Σχολικής Βιβλιοθήκης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πολίχνης συντάχθηκε σύμφωνα με την με αριθ. πρωτ.: Φ14/22511/Δ1/9-2-2018 (ΦΕΚ Β΄688/28-02-2018) Υ.Α. Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Ίδρυση Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών Δημόσιων Δημοτικών Σχολείων».
 
Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας είναι προσαρμοσμένος στις ιδιαίτερες συνθήκες της Σχολικής Μονάδας, απαντά στις τρέχουσες ανάγκες των χρηστών και μπορεί να ανανεωθεί μερικώς ή στο σύνολό του, κάθε φορά που οι συνθήκες το επιβάλλουν, όπως αυτές θα εκτιμώνται και θα αναλύονται από τον Σύλλογο Διδασκόντων και τον/την υπεύθυνο/η της Σχολικής Βιβλιοθήκης. 
 
Ο Κανονισμός αναρτάται σε εμφανές σημείο της Σχολικής Βιβλιοθήκης, στην ιστοσελίδα του σχολείου και αντίγραφό του διατηρείται στο αρχείο της Σχολικής Μονάδας. Οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι γονείς τους ενημερώνονται για τη λειτουργία της Βιβλιοθήκης στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς. 
 
Η παρούσα έκδοσή του εγκρίθηκε με την με αριθ. 33/ 2019-2020 Πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων. 
 
Α. Σκοπός της Σχολικής Βιβλιοθήκης είναι: 
 
α) Η παροχή σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες της σχολικής μονάδας ενός χώρου που επιτρέπει τη φυσική και διανοητική πρόσβαση στην πληροφόρηση και στον κόσμο των ιδεών. 
β) Η υιοθέτηση των αρχών διακήρυξης της UNESCO/IFLA για τις Σχολικές Βιβλιοθήκες, με έμφαση σε αυτές που αναφέρονται στην ελεύθερη και ισότιμη πρόσβαση των χρηστών στα μέσα, τις πηγές και τις υπηρεσίες μάθησης που προσφέρονται. 
γ) Η καλλιέργεια μίας μακρόχρονης σχέσης των μαθητών/τριών με τον κόσμο του έντυπου λόγου και της εικόνας, μέσα από την απόλαυση του διαβάσματος. 
δ) Η υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου.
 
Για να πετύχει τα παραπάνω, η Σχολική Βιβλιοθήκη, μέσα του/της υπεύθυνου/ης, αλλά και του Συλλόγου Διδασκόντων, επιδιώκει:
 
1. Να αγκαλιάσει η Σχολική Βιβλιοθήκη όσο το δυνατόν περισσότερες πλευρές του εκπαιδευτικού έργου.
2. Να ενημερώσει τους χρήστες και να εμπλουτίσει τη συλλογής της Βιβλιοθήκης. 
3. Να εξοικειώσει τους  μαθητές/τριες με τη λειτουργία μιας σύγχρονης βιβλιοθήκης.
4. Να συμβάλλει στη δικτύωση της Σχολικής Βιβλιοθήκης με άλλες και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και καλών πρακτικών.
 
Ως χρήστες ορίζονται τα μέλη της σχολικής κοινότητας και συγκεκριμένα οι μαθητές/τριες, το διδακτικό και βοηθητικό προσωπικό, προς όφελος των οποίων λειτουργεί η Σχολική Βιβλιοθήκη. Τα μέλη έχουν δικαίωμα χρήσης του χώρου και του υλικού της βιβλιοθήκης. Από τα μέλη της σχολικής κοινότητας οι μαθητές/τριες καλύπτουν, κατά προτεραιότητα, έναντι των άλλων χρηστών, τις εκπαιδευτικές και μορφωτικές ανάγκες τους. 
 
 
Η Βιβλιοθήκη λειτουργεί με την παρουσία της υπεύθυνης Σισίκη Ελένης, που έχει οριστεί από τον Σύλλογο Διδασκόντων, τις εξής μέρες και ώρες εντός του ωραρίου λειτουργίας του σχολείου, οι οποίες αναρτώνται σε εμφανή σημεία του σχολείου,  Δευτέρα 3η ώρα, Τρίτη 3η ώρα, Τετάρτη 5η ώρα και Παρασκευή 1 η ώρα.
 
Κάθε εκπαιδευτικός, με τους μαθητές/τριες του τμήματός του, μπορεί να έχει πρόσβαση στο χώρο της σχολικής βιβλιοθήκης και εκτός των τακτικών ωρών λειτουργίας της, μετά από συνεννόηση με την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι απαραίτητος ο προγραμματισμός εκ των προτέρων, με συμπλήρωση σχετικού πλάνου, ώστε να μην υπάρχει σύμπτωση χρήσεων.
 
Ο χώρος της Σχολικής Βιβλιοθήκης παρέχει τις εξής δυνατότητες στους χρήστες:
α) Αναζήτηση βιβλίων, περιοδικών, επιτραπέζιων παιχνιδιών για ανάγνωση, μελέτη, δανεισμό, παιχνίδι. 
β) Παρακολούθηση ταινιών ή εκπαιδευτικών βίντεο. 
γ) Χρήση του χώρου για διενέργεια δράσεων (εκπόνηση εργασίας στα πλαίσια της μαθησιακής διαδικασίας, παιγνιώδεις δραστηριότητες μάθησης, δημιουργία εικαστικών έργων, παρουσίαση βιβλίων ή θεατρικών έργων, οργάνωση εκθέσεων, φιλοξενία συγγραφέων/εικονογράφων κλπ, σχεδιασμό θεματικού περιοδικού, σχολικής εφημερίδας, κόμικς κ.ά.).
δ) Πρόσβαση σε υπολογιστές και στο διαδίκτυο, για διενέργεια έρευνας, μελέτης, αναζήτησης πληροφοριών και συνεργασίας με άλλα σχολεία στα πλαίσια εκπαιδευτικών προγραμμάτων του σχολείου.  
ε) Φωτοτύπηση ελεγχόμενου αριθμού σελίδων σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες, από υλικό που ενδιαφέρει τα μέλη. Δεν επιτρέπεται η αναπαραγωγή ολόκληρων έργων.
 
Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν μόνοι τους το υλικό που τους ενδιαφέρει στα ράφια. Ο δανεισμός, η παραγωγή φωτοαντιγράφων  και η χρήση τεκμηρίων που χαρακτηρίζονται ως σπάνια  καθώς και η πρόσβαση σε υπολογιστές πραγματοποιούνται μόνο με την παρουσία και την επίβλεψη   του/της υπεύθυνου/ης της Σχολικής Βιβλιοθήκης.
 
Οι χρήστες αφήνουν τις τσάντες τους σε ειδικό χώρο ή στην είσοδο της βιβλιοθήκης.  
 
Μέσα στους χώρους της Βιβλιοθήκης, τηρείται ησυχία και δεν επιτρέπεται η κατανάλωση φαγητών και ροφημάτων, εκτός νερού. Απαραίτητος επίσης είναι και ο σεβασμός στο υλικό της Βιβλιοθήκης (Η/Υ, φωτοτυπικά, έπιπλα, βιβλία κ.τ.λ.). 
 
Το υλικό της συλλογής διατίθεται στα μέλη για διάβασμα και για δανεισμό. Οι χρήστες δεν ξαναβάζουν στα ράφια τα βιβλία, αλλά τα αφήνουν σε χώρο που υποδεικνύεται από τον υπεύθυνο της βιβλιοθήκης.
 
Η βιβλιοθήκη είναι δανειστική για όλο το υλικό της, εκτός από τα σπάνια βιβλία, το υλικό των σχολικών προγραμμάτων, τα CD, τις εγκυκλοπαίδειες, τα λεξικά και τα περιοδικά, που δίνονται μόνο για εσωτερικό δανεισμό. 
 
Όλα τα μέλη μπορούν να δανειστούν ένα (01) βιβλίο για 30 ημέρες.
 
Όλα τα μέλη έχουν το δικαίωμα ανανέωσης του δανεισμένου υλικού, μια μόνο φορά για επιπλέον επτά (7) ημέρες, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει ζητηθεί από άλλο χρήστη. Για την ανανέωση ο χρήστης υποχρεούται να φέρει το υλικό στην βιβλιοθήκη και να ζητάει την ανανέωση προσωπικά. 
 
Υπάρχει ειδική Λίστα Αναμονής Εντύπου (που μπορούν τα μέλη να ζητήσουν από τον Υπεύθυνο της βιβλιοθήκης), και θα συμπληρώνεται από όλους όσοι επιθυμούν βιβλία που προσωρινά λείπουν επειδή τα έχει δανειστεί άλλο μέλος. 
 
Οι χρήστες είναι υπεύθυνοι για τα βιβλία που χρησιμοποιούν. Υπογραμμίσεις ή σημειώσεις στα βιβλία δεν επιτρέπονται. Το μέλος που χάνει ή επιστρέφει υλικό κατεστραμμένο, υποχρεούται να το αντικαταστήσει. 
 
Όλοι οι χρήστες που είναι χρεωμένοι με ληξιπρόθεσμα βιβλία δεν έχουν το δικαίωμα άλλου δανεισμού. 
 
Ο καθένας δανείζεται για τον εαυτό του (δεν επιτρέπεται να το δώσει σε άλλους) και επιστρέφει το βιβλίο ο ίδιος, εκτός και αν οι συνθήκες δεν το επιτρέπουν και έχει συμφωνηθεί εξαρχής με τον/την υπεύθυνο/η άλλος τρόπος συναλλαγής. 
 
Δεν επιτρέπεται η εξαγωγή βιβλίου ή άλλου υλικού, αν δεν έχει περάσει από τη διαδικασία δανεισμού από τον/την  υπεύθυνο/η της Βιβλιοθήκης.



Το Σάββατο 7/12/2019 πραγματοποιήθηκε το 6ο (3ωρο) μάθημα στην εκπαιδευτική ρομποτική. 

Οι κατασκευές των μαθητών -τριών παίρνουν σιγά σιγά την τελική τους μορφή!

Σε μία εβδομάδα -μετά τις τελευταίες τροποποιήσεις που θα γίνουν- οι εργασίες θα παρουσιαστούν στο 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής του Πειραματικού Γυμνασίου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (mfr.peiramak.gr)

IMG 20191202 112931 f

 

IMG 20191207 100031 f 

 

IMG 20191207 101715 f 

 IMG 20191207 090832 f

IMG 20191207 095903

IMG 20191207 101722

IMG 20191206 130125

IMG 20191207 101707

IMG 20191207 100450


Δείτε σχετικό Βίντεο στο :

https://youtu.be/zK6lykkTvRI



Ευχαριστούμε θερμά

1) τον Διευθυντή του σχολείου κ.Δημήτριο Κουσίδη που όλα αυτά τα Σάββατα στάθηκε δίπλα μας αφιέρωσε πολλές ημέρες και ώρες και ήταν και πάντα πρόθυμος να μας στηρίξει και να μας βοηθήσει.

3) τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας που ανέλαβε το κόστος για τα μπλουζάκια που θα φορέσουν οι μαθητές-τριες που θα αντιπροσωπεύσουν το σχολείο μας στο φεστιβάλ και προσφέρθηκε να καλύψει το κόστος για την προμήθεια πρόσθετων συμπληρωματικών υλικών ρομποτικής, απαραίτητων για την πολυπληθή ομάδα μας.

Μετά την ολοκλήρωση του φεστιβάλ, με τη νέα χρονιά, θα ακολουθήσει προετοιμασία για τον διαγωνισμό του wrohellas (http://wrohellas.gr/)!

ο καθηγητής Πληροφορικής,  Μ.Σταυρόπουλος

Digital school